Lokalne rynki nie pozostają w tyle
W dobie Internetu nie trzeba wcale ruszać się zza biurka, aby mieć klientów z całej Polski. W ten sposób radzą sobie firmy, które nie chcą lub nie mogą pozwolić sobie na tworzenie oddziałów w innych miastach. Mniejsze skupiają się na doradzaniu miejscowym przedsiębiorcom
Na usługi doradztwa podatkowego nie można patrzeć tylko przez pryzmat Warszawy. Faktem jest, że swoje siedziby ulokowało tu wiele firm doradztwa podatkowego – nie tylko branżowi giganci. Jednak wyraźnie widać, że to niejedyny atrakcyjny rynek – klientów i przychodów nie brakuje też w innych regionach kraju.
Sprawdzeni klienci
Znaczna część spośród liczącej obecnie około 9 tys. doradców korporacji jest obecna na lokalnych rynkach. Ich działalność koncentruje się na rozliczeniach podatkowych stałych, niejednokrotnie od lat, klientów. Są nimi przeważnie małe, rodzinne firmy. W grę wchodzi głównie prowadzenie księgowości – podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ksiąg rachunkowych, bo doradcy mają również uprawnienia w tym zakresie. Ich klientami są także osoby na ryczałcie ewidencjonowanym czy karcie podatkowej.
Od lat na lokalnym rynku dobrze radzą sobie takie firmy, jak chociażby ZETT Zbigniew Łebecki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta