Eurozet na rozdrożu
Co dalej z grupą Radia Zet. Musi nie tylko powalczyć z RMF FM, ale też wejść do Internetu i rozwiązać kwestię sieci Plus
Dogonienie silniejszej konkurencji – radia RMF FM – przez Radio Zet, o co będzie musiał zawalczyć nowo powołany redaktor naczelny Radia Zet Mateusz Kirstein, to niejedyne zadanie stojące przed radiową grupą Eurozet. Według najnowszej fali badania Radio Track obejmującej okres od marca do maja słuchalność RMF FM wynosiła 27,4 proc., a Radia Zet – 16,3 proc.
– Grupa powinna jak najszybciej zaistnieć w Internecie, dotyczy to zwłaszcza jej sieci Chilli Zet. Eurozet o tym wie i nad tym pracuje. Sieć to nie jest złota szkatuła, z której od razu zaczną się sypać pieniądze, ale tak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta