Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

BRIC przyczyni się do odbudowy wydatków na reklamę

27 czerwca 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Największe spadki wydatków odnotuje Europa. Globalną sytuację ratują zwyżki rynku reklamy w Ameryce Łac. i Azji.
źródło: Rzeczpospolita
Największe spadki wydatków odnotuje Europa. Globalną sytuację ratują zwyżki rynku reklamy w Ameryce Łac. i Azji.

Światowy rynek reklamy skurczy się w tym roku o 5,5 proc., do 416,4 mld dol. – szacuje agencja medialna GroupM. Według jej prognoz w 2010 r. sytuacja się poprawi, choć tylko nieznacznie, bo spadek globalnych wydatków na reklamę wyniesie 1,4 proc.

– Po kryzysie w 1992 r. rynek reklamy wracał do stanu sprzed niego przez 18 miesięcy, a po recesji w 2001 r. – przez 12 miesięcy – mówił w czasie prezentacji raportu o rynku reklamy Adam Smith, dyrektor w londyńskim oddziale GroupM. – W tym roku 15 z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8355

Spis treści
Zamów abonament