BRIC przyczyni się do odbudowy wydatków na reklamę
Światowy rynek reklamy skurczy się w tym roku o 5,5 proc., do 416,4 mld dol. – szacuje agencja medialna GroupM. Według jej prognoz w 2010 r. sytuacja się poprawi, choć tylko nieznacznie, bo spadek globalnych wydatków na reklamę wyniesie 1,4 proc.
– Po kryzysie w 1992 r. rynek reklamy wracał do stanu sprzed niego przez 18 miesięcy, a po recesji w 2001 r. – przez 12 miesięcy – mówił w czasie prezentacji raportu o rynku reklamy Adam Smith, dyrektor w londyńskim oddziale GroupM. – W tym roku 15 z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta