Kiedy zaksięgować podwyższoną cenę
Jeśli przyczyna podniesienia ceny powstała po wystawieniu faktury, to jej korektę należy ująć w bieżącym okresie rozliczeniowym
Tak wynika z wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z 13 stycznia 2010 r.
Sprawa dotyczyła wniosku o interpretację. Wystąpiła z nim spółka, która świadczy usługi reklamowe. Zdarza się, że już po wykonaniu usługi, wystawieniu faktury i otrzymaniu wynagrodzenia powstają okoliczności powodujące podwyższenie ceny za usługę (na przykład z powodu zmiany postanowień umowy łączącej spółkę i jej kontrahenta). Okoliczności te nie są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta