Lojalność klienta na celowniku
Banki chcą zwiększyć liczbę produktów na klienta. Ten z kolei coraz częściej zmienia bank
– 25 proc. Europejczyków zmieniło kiedykolwiek bank. 10 proc. zrobiło to w ostatnich dwóch latach. 11 proc. rozważa taki ruch w najbliższym czasie – mówi Iwona Kozera, partner w firmie Ernst & Young. – Ten trend nie ominie Polski.
W krajach Unii Europejskiej coraz więcej osób korzysta z dwóch czy nawet trzech banków. U nas jak na razie 8 proc. Polaków deklaruje, że kupiło produkty dwóch banków.
– Widać to było już w ubiegłym roku, kiedy klienci banków szukali najbardziej atrakcyjnych dla nich lokat na rynku i przenosili pieniądze z jednej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta