Specjalizacja niemile widziana
Kryzys zahamował rozwój sklepów specjalistycznych – zarówno tych z żywnością, jak i z tytoniem
– Rozwijanie własnych sklepów przez producentów jest coraz trudniejsze ze względu na umacnianie się sieci handlowych, głównie dyskontów – uważa Dariusz Sapiński, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita. Firma ta jest jedną z niewielu w polskiej branży mleczarskiej, którym udało się stworzyć sieć własnych placówek. Obecnie ma 42 sklepy. Sapiński przyznaje, że ich udział w łącznej sprzedaży Mlekovity nie jest jednak znaczny.
Jeszcze kilka lat temu wielu ekspertów branży handlowej spodziewało...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta