Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najpierw badania, potem edukacja

11 marca 2010 | Ekonomia | Miłosz Rojek

Pierwszym krokiem na drodze realizacji programów edukacji finansowej musi być zbadanie świadomości finansowej Polaków

Adresatów działań edukacyjnych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego można w uproszczeniu podzielić na konsumentów i pozostałe podmioty. Druga grupa jest mniej liczna i z myślą o niej prowadzone są seminaria szkoleniowe w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku (CEDUR). W ubiegłym roku tematyka seminariów dotyczyła głównie nowych regulacji nadzorczych, a także standardów zarządzania ryzykiem, w szczególności wymogów kapitałowych wobec banków, firm inwestycyjnych oraz zakładów ubezpieczeń.

Działania kierowane do konsumentów usług finansowych są znacznie bardziej zróżnicowane. W ramach projektu CEDUR organizowane są seminaria dla miejskich i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8570

Spis treści
Zamów abonament