Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podchwytliwe pudełka

08 października 2010 | Życie Warszawy | Robert Biskupski
Wielkie opakowanie nie oznacza wcale, że w środku jest dużo produktu
źródło: www.pro-test.pl
Wielkie opakowanie nie oznacza wcale, że w środku jest dużo produktu
Wielkie opakowanie nie oznacza wcale, że w środku jest dużo produktu
źródło: www.pro-test.pl
Wielkie opakowanie nie oznacza wcale, że w środku jest dużo produktu
Można zastanawiać się, czy butelka „Kreta” jest do połowy pełna, czy do połowy pusta
źródło: www.pro-test.pl
Można zastanawiać się, czy butelka „Kreta” jest do połowy pełna, czy do połowy pusta

Nie chcemy być wprowadzani w błąd – mówią klienci i wypowiadają wojnę zbyt dużym opakowaniom. Czy sprzedaż towaru w pudełkach sugerujących, że jest go więcej, jest legalna?

Akcję zaczęła stołeczna fundacja Pro-Test, która na swoich stronach internetowych umieściła przykłady wielkich opakowań, w których znajdują się niewielkie ilości produktów. Popularnie nazywane są „grzechotkami”.

– Każdy z nas chociaż raz w życiu trafił na taki produkt – mówi Joanna Wosińska z Pro-Testu. – Najczęściej są to kosmetyki, kremy i chemia gospodarcza. Przykładowo butelka Kreta jest do połowy pusta.

Innym przykładem są zmiany...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8747

Spis treści
Zamów abonament