Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oshee rzuca rękawicę Coca-Coli

05 listopada 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
 Miliony złotych na energię w butelkach
źródło: Rzeczpospolita
Miliony złotych na energię w butelkach

Rośnie konkurencja na rynku napojów dla osób aktywnych. Do walki o znaczącą pozycję stają polskie firmy

– Naszym celem jest zajęcie pierwszego miejsca na polskim rynku napojów izotonicznych – deklaruje Dominik Doliński, członek zarządu i udziałowiec Oshee Polska. Na osiągnięcie celu krakowska firma daje sobie dwa, trzy lata.

Obecnie udział w rynku liczącej niemal dwa lata marki Oshee to ok. 20 proc. Daje jej to pozycję wicelidera w ujęciu ilościowym, za Powerade należącym do Coca-Coli. Lider kontroluje ok. 60 proc. rynku izotoników, nazywanych także produktami dla sportowców i osób aktywnych. Oshee jest już najczęściej kupowanym napojem izotonicznym w dużych sieciach handlowych i lokalnych supermarketach. Kolejny etap to zdobycie małych sklepów, czyli tzw. kanału tradycyjnego.

Eksperci branżowi zwracają uwagę, że odebranie Coca-Coli pozycji lidera może być trudne. – Jej marka jest...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8770

Spis treści
Zamów abonament