Naśladownictwo cenowe rzadko będzie uznane za zmowę
Rozpoczynamy działalność w małej miejscowości, gdzie konkurencja w stosunku do tej działalności jest niewielka. Czy zaoferowanie konsumentom takich samych cen jakie stosuje konkurencja, nie będzie niedozwolonym naśladownictwem?
Przede wszystkim należy wskazać, że naśladownictwo cenowe nie jest zabronione. Tak mogłoby być, gdyby produkt imitował wyroby konkurentów lub w inny sposób podszywał się pod ich marki lub oznaczenia. Innymi słowy, gdyby firma, wchodząc na nowy, rynek chciała wykorzystać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta