Kolejna odsłona walki o Tigera
FoodCare stawia na energetyk N–gine. Chce, aby w 2011 r. marka ta została wiceliderem rynku
– Zakładamy, że w 2011 r. uda się nam zwiększyć przychody o ok. 20 proc. Chcielibyśmy także osiągnąć podobną skalę wzrostu w przypadku zysku netto – mówi „Rz” Wiesław Włodarski, właściciel produkującej tigera firmy FoodCare. W 2010 roku jej przychody zwiększyły się o ok. 9 proc., do 462 mln zł. – W ubiegłym roku koncentrowaliśmy się na poprawie wyniku netto – wyjaśnia Włodarski. W 2010 r. zysk netto firmy wyniósł 39 mln zł i był ponad dwa razy wyższy niż rok wcześniej.
Ekspansja z bitwą w tle
Włodarski zdradza, że siłą napędową tegorocznych wyników ma być m.in. N–gine,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta