Kupujemy mniej wódki
W 2010 r. spadła sprzedaż. Szanse na ożywienie w 2011 r. są małe
Niemal 240 mln litrów wódki kupili Polacy od grudnia 2009 r. do listopada 2010 r., o ok. 5 proc. mniej niż w tym samym okresie rok wcześniej – wynika z danych firmy badawczej Nielsen. Branża spirytusowa szacuje, że do spadku na podobnym poziomie mogło dojść także w kalendarzowym 2010 r.
– Na wyniki ubiegłego roku miała wpływ seria niekorzystnych zdarzeń w drugim i trzecim kwartale: żałoba narodowa, powodzie, fala upałów – mówi „Rz” William Carey, prezes CEDC, notowanego na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta