Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jest nowa instrukcja kancelaryjna

28 stycznia 2011 | Prawo | cyran

W nowej instrukcji nie ma przepisów określających formę pism urzędowych. Zniknęły również wzory blankietów korespondencyjnych.

Obowiązująca do 20 stycznia 2011 r. stara instrukcja kancelaryjna szczegółowo określała m.in. dopuszczalny format oraz to, co każde pismo powinno zawierać (nagłówek, znak sprawy, powołanie się na znak i datę pisma, którego odpowiedź dotyczy, czy datę podpisania pisma przez osobę upoważnioną). Aktualne przepisy tej materii w ogóle nie regulują, co oznacza większą swobodę dla urzędników. Zrezygnowano także z pieczęci, które dotychczas były nieodłącznym elementem każdego pisma wytworzonego przez administrację.

Podstawa prawna rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.DzU nr 14, poz. 67

Brak okładki

Wydanie: 8838

Spis treści
Zamów abonament