Starcie z japońskimi markami
Sprzedaż Yamahy, Hondy i Kawasaki w 2010 roku mocno spadła. BMW i Harleya-Davidsona – wzrosła
Importerzy europejskich marek motocykli nie muszą narzekać na kryzys. Przy ogólnym spadku popytu takie marki, jak BMW czy Triumph, znacznie zwiększyły na polskim rynku swoją sprzedaż. Jeszcze lepiej powiodło się amerykańskiej legendzie jednośladów – Harleyowi-Davidsonowi. Inaczej marki japońskie: mimo największej sprzedaży odnotowały w 2010 roku głębokie spadki. I nic nie wskazuje, by sytuacja miała się w najbliższym czasie odwrócić.
134,6 tys.jednośladów zarejestrowano w Polsce w 2010 roku
Z podsumowań sporządzonych przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM) wynika, że największe powody do zadowolenia może mieć importer harleya. W ubiegłym roku zarejestrowano w Polsce 419 tych maszyn. To blisko o połowę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta