Lotos w walce o rynek krajowy i nowe stacje
GdańskA firma chce zwiększyć z 7 do 10 proc. udział w detalicznym rynku paliw. Zapowiada wprowadzenie nowej marki stacji benzynowych, chce też przejmować
Lotos, który jest drugim po Orlenie producentem paliwa w Polsce, ma wyjątkowo niski udział w rynku detalicznym, nieporównywalny z potencjałem. Po rozbudowie rafinerii w Gdańsku, która właśnie się zakończyła, zarząd chce poprawić sytuację. W sieci Lotosu jest ok. 320 stacji, a za pięć lat ma być ok. 450. W związku z tym firma ma w planie wypromowanie nowej marki – w segmencie tzw. stacji ekonomicznych. –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta