Przed Wielkanocą bez szału zakupów
Zdaniem branży przedświąteczne wydatki były 5 – 6 proc. wyższe niż rok temu. Jednak niektóre firmy zyskały znacznie więcej
Jak przy okazji każdych świąt Polacy ruszyli do sklepów. Według szacunków wydatki związane z Wielkanocą wyniosły 12 mld zł wobec 11,2 mld zł rok temu. – Nie sprawdziły się prognozy o znaczącym wzroście cen od 1 stycznia, wiele produktów jest nawet tańszych niż rok temu. Wzrost wydatków związanych z Wielkanocą można szacować na 5 – 6 proc. – mówi Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta