Trudne początki wydawców na tabletach
Z badań wynika, że nad treściami wydawców w iPadzie czytelnicy spędzają więcej czasu niż nad papierowym wydaniem. Ale wielkich zysków to na razie nie gwarantuje
Demotywujące dla polskich wydawców są zwłaszcza doniesienia zza oceanu. Sztandarowy produkt tego typu – dziennik „The Daily", stworzony wyłącznie na iPada przez firmę News Corp. Ruperta Murdocha (projekt kosztował 30 mln dol.) – cieszy się podobno coraz mniejszym zainteresowaniem czytelników, a koncern wciąż nie podaje ich liczby.
Powodów do radości nie ma też CondeNast, wydawca amerykańskiego magazynu „Wired", którego iPadową...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta