Lepsze piwa w dyskontach
anie sklepy są coraz atrakcyjniejsze dla producentów markowych piw
Notowana na GPW grupa Żywiec liczy, że w tym roku sprzedaż Żywca, jej flagowej marki, urośnie o kilka procent. Popyt na nią ma napędzić nowe opakowanie, które w piątek oficjalnie zaprezentowała.
Nową butelkę jako pierwsi od trzech tygodni mogą kupić mieszkańcy okolic Żywca, gdzie powstaje piwo. Wkrótce będzie można kupić ją w całym kraju, w tym także w Biedronce, największej sieci dyskontów w Polsce.
Oprócz Żywca grupa sprzedaje tam marki Heineken, Warka i Leżajsk. Niewykluczone, że ta ostatnia wkrótce trafi tam także w wersji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta