Agora obniża prognozy dla rynku reklamy
Wydawca „Gazety Wyborczej” wypadł w I kwartale gorzej, niż oczekiwano, i zweryfikował przewidywania dla branży
– To, co się wydarzyło w I kwartale, zaskoczyło nas wszystkich. Rynek reklamy wzrósł zaledwie o 2,5 proc. – skomentował Piotr Niemczycki, prezes Agory. Według szacunków Agory wydatki na całym rynku wyniosły w I kwartale 1,7 mld zł. Mediowa grupa zweryfikowała swoje prognozy dla reklamowego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta