Zwiększyć sprzedaż, pozyskać klientów
rozmowa |Dawid Makowski, Brand Manager z gliwickiej firmy mailPro
Newsletter to tani, efektywny i legalny sposób na wypromowanie firmy, serwisu internetowego. Do czego jeszcze można wykorzystać tę formę komunikacji?
Dawid Makowski: Najczęściej jest wykorzystywany, by zwiększyć sprzedaż w firmie, pozyskać nowych klientów.
W parze z działaniami sprzedażowymi wykorzystywany jest do budowania odpowiedniego wizerunku marki. Newsletter i e-mail marketing dzięki dostępnym obecnie możliwościom technologicznym oraz rozwiązaniom informatycznym stosowane są także jako narzędzia do badania rynku, potrzeb klientów. Świetnie sprawdza się też w komunikacji wewnętrznej, wspomagając działy HR w codziennej pracy. Coraz więcej przedsiębiorstw traktuje go także jako podstawowe narzędzie komunikacji z pracownikami. Istnieją przedsiębiorstwa, które swoją działalność biznesową opierają praktycznie wyłącznie na działaniach e-mail marketingowych.
Statystycznie podaje się, że mamy ok. 2 sekundy, by zainteresować odbiorcę treścią zawartą w wiadomości. Newsletter musi być odpowiednio przygotowany od strony marketingowej – istotny jest każdy element, jego miejsce, rozłożenie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta