Producenci żywności muszą zmienić strategię
Zubożali konsumenci w podupadającej gospodarczo Europie Południowej zmieniają swoje zwyczaje zakupowe
Zmuszają globalne koncerny spożywcze do wykorzystywania taktyk sprzedażowych, które wypracowały na rynkach wschodzących. Wiele firm przepakowuje popularne, standardowe produkty w tańsze, mniejsze opakowania przeznaczone dla mniej zamożnych klientów, tak jak to robią w Azji i Ameryce Łacińskiej.
W całej Azji Południowo-Wschodniej za równowartość 10 centów Nestle sprzedaje w saszetkach produkty takie jak herbata owocowa Nestea i kawa Nescafe 3-in-1. Teraz szwajcarski koncern wprowadza podobne produkty i rozmiary w niektórych krajach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta