Rebranding TP okazją do nadużyć
Rośnie liczba skarg na nieuczciwe zachowania sprzedawców usług stacjonarnych – alarmuje największy telekom w kraju
28 proc. klientów operatorów stacjonarnych, którzy zrezygnowali z telefonu Telekomunikacji Polskiej, od grudnia 2011 r. do końca marca tego roku ma poczucie, że padło ofiarą nieuczciwych handlowców, którzy wprowadzili ich w błąd – wynika z ankiety firmy TNS Polska przedstawionej wczoraj przez menedżerów TP.
Operatorem, którego abonenci wymieniali najczęściej zgłaszając podejrzenie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta