Mamy rewolucję w bankowości korporacyjnej
Rozmowa | Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za segment klientów korporacyjnych.
Co dziś jest standardem w bankowości? Bez jakich technologii bank nie jest w stanie funkcjonować, chcąc sprostać oczekiwaniom klientów?
Dzisiaj bank nie jest w stanie działać bez onlinowego systemu bankowości transakcyjnej. Dzięki temu klienci korporacyjni mają narzędzie umożliwiające samodzielną obsługę niemal wszystkich produktów i usług obecnie oferowanych przez banki, m.in. pełny dostęp do rachunków, obsługę przelewów, rozliczeń, lokat, kart płatniczych, ale również kontakt z doradcą bankowym w ramach samego systemu. Zapewniając dostęp do systemów internetowych, banki muszą też zadbać o odpowiedni poziom bezpieczeństwa, ale również dbać o ich przejrzystość i transparentność.
To samo odnosi się do bankowości mobilnej?
Wykorzystanie technologii mobilnych do sprawnego zarządzania i kontrolowania finansów wydaje się kluczowym narzędziem w rękach przedsiębiorców. Szybki dostęp do informacji i podejmowanie decyzji jest niezwykle istotne dla klientów korporacyjnych. Jednak ten segment dopiero się rodzi. Dziś zaledwie trzy banki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta