Promocyjne wysiłki bez efektów
Kryzys w Europie, którego skutki odbijają się na zwalniającej polskiej gospodarce, zmusił nasze firmy do działania.
Pogrążone w recesji kraje strefy euro nie są zainteresowane towarami Made In Poland, więc sprzedaż na bardziej egzotyczne rynki Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji rośnie w tempie dwucyfrowym.
To świetne informacje, potwierdzające, że nasze firmy dojrzały wreszcie do tego, by odważnie wychodzić z Polski, nie ograniczając przy tym ekspansji do najbliższej zagranicy. Efekty ich starań mogłyby być jednak znacznie lepsze, gdyby miały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta