Fotoradary podnoszą innowacyjność w Polsce
Rozmowa | Prof. Grzegorz Mazurek z katedry marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
Rz: Jakie możliwości marketingowe dają kanały mobilne?
Prof. Grzegorz Mazurek: Mobilność przekreśla raz na zawsze perspektywę „gdy siądę do komputera". Daje niesamowite możliwości targetowania przekazu, a więc docierania z nim do właściwej osoby.
Co więcej, klient może podejmować decyzje natychmiast, pod wpływem impulsu, a to również oznacza zmianę możliwych do wykorzystania modeli biznesowych. Słowem, mobilność to nowe perspektywy dla działań marketingowych i dla spełniania oczekiwań klienta.
Jak można budować wartość marki poprzez działania w mobile?
Można to robić poprzez zaoferowanie czegoś konkretnego - działania mobilne należy utożsamiać przede wszystkim z oferowaniem wartości w postaci konkretnego produktu, który jest atrakcyjny czy to z powodu lokalizacji, ceny czy unikalności. Działania mobilne są dlatego tak atrakcyjne w obecnych czasach, gdzie ponad...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta