Sukces Frugo pomógł FoodCare
O ponad 35 proc., do 652,5 milionów złotych zwiększyły się w 2012 roku przychody właściciela marek Frugo i Gellwe. W tym roku spółka stawia między innymi na dalszy rozwój eksportu.
– Mimo trudnej sytuacji gospodarczej w 2012 roku udało nam się wypracować bardzo dobre wyniki finansowe – komentuje Wiesław Włodarski, prezes i właściciel spółki FoodCare.
Motorem wzrostu jej przychodów były m.in. napoje Frugo. W 2012 roku FoodCare sprzedał zgodnie z zapowiedzią ponad 300 mln butelek napojów z tym logo.
W ubiegłym roku pod marką Frugo, którą FoodCare kupił niemal dwa lata temu,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta