Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sukces Frugo pomógł FoodCare

28 lutego 2013 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Ubiegły rok przyniósł skokowy wzrost przychodów FoodCare.
źródło: Rzeczpospolita
Ubiegły rok przyniósł skokowy wzrost przychodów FoodCare.

O ponad 35 proc., do 652,5 milionów złotych zwiększyły się w 2012 roku przychody właściciela marek Frugo
 i Gellwe. W tym roku 
spółka stawia między innymi 
na dalszy rozwój eksportu.

– Mimo trudnej sytuacji gospodarczej w 2012 roku udało nam się wypracować bardzo dobre wyniki finansowe – komentuje Wiesław Włodarski, prezes i właściciel spółki FoodCare.

Motorem  wzrostu jej przychodów były m.in. napoje Frugo. W 2012 roku FoodCare sprzedał zgodnie z zapowiedzią ponad 300 mln butelek napojów  z tym logo.

W ubiegłym roku pod marką Frugo, którą FoodCare kupił niemal dwa lata temu,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9474

Wydanie: 9474

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament