Internetowa walka o klienta
Sprzedaż przez Internet w początkowych fazach rozwoju e-handlu w Polsce utożsamiana była głównie z prostymi katalogami produktów, a później serwisami aukcyjnymi. Stopniowo jednak zaczęły powstawać sklepy internetowe będące kolejnym kanałem sprzedaży tradycyjnych punktów sprzedaży. Obecnie z każdym dniem przybywa nowych sklepów internetowych, a część starych zawiesza działalność - bez odpowiedniej strategii i narzędzi o sukces jest dużo ciężej.
– Sprzedaż przez Internet rośnie dynamicznie mimo spowolnienia gospodarczego, a prognozy dla tego rynku są cały czas bardzo dobre – mówi Dariusz Sokołowski z firmy NoNoobs. pl S.A. – Rynek ten cechuje jednak ogromna dynamika zmian oraz wysoka konkurencyjność ze względu na niską barierę wejścia. Jeśli podmioty działające w tym segmencie nie będą się rozwijały i dostosowywały do nowych wyzwań,na przykład na rynku mobilnym, czeka je powolna marginalizacja.
Konkurowanie wyłącznie ceną powoli odchodzi do lamusa i niezwykle ważne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta