Już jedna trzecia energii jest dostarczana w ramach zmiany sprzedawcy
Zagadnienia związane z energią elektryczną i zmianą dostawców prądu coraz częściej stają się tematem spotkań i ustaleń w polskich firmach.
I choć w Polsce rośnie świadomość, że energia elektryczna jest dobrem, które można i należy optymalizować, to w porównaniu z krajami zachodniej Europy i naszymi najbliższymi sąsiadami z południa firmy z naszego rynku kilkakrotnie rzadziej zmieniają dostawcę prądu.
Sprzedawcy energii elektrycznej liczą tu na rosnącą świadomość zarządzających przedsiębiorstwami i coraz częściej kierują do nich kampanie reklamowe, kusząc oszczędnościami i spadającymi kosztami ponoszonymi na opłaty za energię. Tymczasem zmiana taka może być korzystna, ale nie powinna być przypadkowa. Może się okazać, że największe oszczędności firma uzyska nie na samej obniżce ceny od nowego dostawcy, lecz np. na zainstalowaniu w przedsiębiorstwie kompensatorów mocy biernej. Oszczędności mogą sięgnąć wtedy rzędu od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta