Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobra firma PR na wagę złota

27 czerwca 2013 | Ranking firm PR

Patrząc z perspektywy kilkudziesięciu lat na polski rynek usług PR, wyraźnie widać zachodzące zmiany.

Norbert Ofmański wiceprezes ZFPR, prezes On Board PR ECCO Network

Początki profesjonalnych usług PR w Polsce sięgają lat 90., kiedy pojęcie konsultanta public relations było całkowicie nieznane przeciętnemu Polakowi. Niejednokrotnie trudno było wytłumaczyć naszym klientom, czym tak naprawdę się zajmujemy i za co pobieramy wynagrodzenie.

Prawdziwy rozkwit branża PR przeżywała w połowie roku 2000, kiedy wiele polskich firm po osiągnięciu stabilnej pozycji rynkowej odkryło znaczenie public relations. Zmieniły się też oczekiwania samych klientów. Obecnie trudno sobie wyobrazić wdrożenie większej zmiany w firmie bez udziału specjalisty PR. Firmy PR stały się integralną częścią np. procesów fuzji i przejęć, przy których proszeni jesteśmy o rekomendowanie strategii komunikacji oraz ocenę, jak decyzje zarządu wpłyną na nastroje pracowników oraz interesariuszy.

Konsultanci PR pełnią funkcję doradców w kształtowaniu wizerunku firmy i jej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9572

Wydanie: 9572

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament