Gama za 2 miliardy
Wszyscy producenci przedstawili ciężarówki spełniające normę Euro VI, jednak mimo słonych cen nowej technologii, rządy nie spieszą się z wprowadzeniem obniżek myta. Wychodzą z założenia, że przewoźnicy i tak muszą kupić nowy tabor.
Z wielką pompą marka Renault zaprezentowała nową generację ciężarówek. Pięć tysięcy gości obejrzało w siedzibie Renault, w Lyonie, spektakl wprowadzenia do sprzedaży modeli spełniających normę Euro VI. Prezes Renault Trucks Bruno Blin zapewnił, że nowe ciężarówki zostały nie tylko wszechstronnie przetestowane, zanim trafiły do oferty, ale także będą ekonomiczne – spalą nawet o 5 proc. mniej od bardzo oszczędnych Premium.
Marka zaprezentowała całą gamę ciężarówek, co jest ewenementem w branży: Odnowiła wersje dalekodystansowe (gama T), budowlane (gamy K i C) oraz dystrybucyjne (gama D). Łącznie to 8 modeli o dmc od 3,5 do 50 ton. Zarząd koncernu zdecydował się na wielki, 7-letni wysiłek właśnie z powodu normy Euro VI, która zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2014 roku.
Renault należy do Volvo i odpowiada w koncernie także za mniejsze silniki. Inżynierowie marki opracowali...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta