Okiem klienta
Piotr Papaj, PR campaign manager, rzecznik prasowy polskiego oddziału Sony Europe Ltd.
Agencja PR powinna działać w absolutnej synergii z wewnętrznym zespołem prasowym organizacji. By ta relacja działała, agencja musi mieć bardzo dobre rozumienie biznesu klienta, jak również biegle poruszać się w środowisku wewnętrznym organizacji. Podstawowym i najważniejszym zasobem są w tym przypadku ludzie – profesjonalnie przygotowani do pracy, korzystający z wszelkich możliwych narzędzi komunikacyjnych, proaktywni, budujący relacje z otoczeniem w sposób naturalny, czasem poza zakresem 8-godzinnego dnia pracy, tworząc przy tym własny, indywidualny kapitał zawodowy. Od niedawna współpracujemy z polskim oddziałem agencji Grayling w zakresie obsługi biura prasowego. Jednym z najważniejszych kryteriów wyboru było doświadczenie, jakie agencja ma w prowadzeniu projektów komunikacyjnych z sektora nowych technologii. Ogromne znaczenie miały również wyróżniające się osobowości zespołu konsultantów oddelegowanego do pracy z naszą firmą.
Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR w TAURON Polska Energia
Public relations bardzo dynamicznie się zmienia. Rozwiązania stosowane z powodzeniem przez ostatnie kilkanaście lat są dziś mało skuteczne. Przyczyną jest pojawienie się nowych mediów, zmiana źródeł i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta