PRosto do przyszłości
Mariusz Pleban prezes Multi Communications
Public relations jest silne jak nigdy dotąd. Branża rozwija się wraz z trendem odwrotu od tradycyjnej promocji. Angażowanie odbiorców staje się nową metodą na budowanie relacji. Ściema jest karana bojkotem produktu. Prawda i dostrojenie nagradzane są decyzją zakupową.
Być na czasie dla PR-owca znaczy przede wszystkim korzystać z najnowszych technologii. To także myśleć o najważniejszych zjawiskach – obecnych i tych, które zdarzą się jutro.
Ocenokracja
Nasze życie polega na ocenianiu. Każdego dnia pojawiają się miliony ocen i rekomendacji w sieci. Konsumenci podążają za nimi. Ponad 90 proc. z nas przyznaje, że w procesie podejmowania decyzji zakupowej korzysta z rad innych. Internet, świat często anonimowych doradców, to pole dla PR-owców. Jednak na pewno nie dla tych piszących fejkowe komentarze pod kolejnym nieprawdziwym nazwiskiem lub pseudonimem. To świat budowania relacji z pojedynczymi jednostkami wyposażonymi w potężny arsenał, jakim jest smartfon. Wpływanie na ich postrzeganie świata, postrzeganie oferty to zadanie dla nowoczesnego PR-owca.
Smartfony
Ludzie chcą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta