Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

PRosto do przyszłości

27 czerwca 2013 | Ranking firm PR

Mariusz Pleban prezes Multi Communications

Public relations jest silne  jak nigdy dotąd. Branża rozwija się wraz z trendem odwrotu od tradycyjnej promocji. Angażowanie odbiorców staje się nową metodą na budowanie relacji. Ściema jest karana bojkotem produktu. Prawda i dostrojenie nagradzane są decyzją zakupową.

Być na czasie dla PR-owca znaczy przede wszystkim korzystać z najnowszych technologii. To także myśleć o najważniejszych zjawiskach – obecnych i tych, które zdarzą się jutro.

Ocenokracja

Nasze życie polega na ocenianiu. Każdego dnia pojawiają się miliony ocen i rekomendacji w sieci. Konsumenci podążają za nimi. Ponad 90 proc. z nas przyznaje, że w procesie podejmowania decyzji zakupowej korzysta z rad innych. Internet, świat często anonimowych doradców, to pole dla PR-owców. Jednak na pewno nie dla tych piszących fejkowe komentarze pod kolejnym nieprawdziwym nazwiskiem lub pseudonimem. To świat budowania relacji z pojedynczymi jednostkami wyposażonymi w potężny arsenał, jakim jest smartfon. Wpływanie na ich postrzeganie świata, postrzeganie oferty to zadanie dla nowoczesnego PR-owca.

Smartfony

Ludzie chcą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9572

Wydanie: 9572

Spis treści

Pierwsza strona

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament