Podwójna strategia Apple’a pod znakiem zapytania
technologie | Apple chciał poszerzyć swój udział w rynku dzięki tańszej wersji iPhone'a. Jednak po kilku tygodniach wygląda na to, że był to zły pomysł.
Apple chciał poszerzyć swój udział w rynku dzięki tańszej wersji iPhone'a. Jednak po kilku tygodniach wygląda na to, że był to zły pomysł.
Technologiczny gigant ograniczył zamówienia na swój tańszy model, iPhone 5C, twierdzą ludzie znający sytuację. Jednocześnie sieci handlowe i operatorzy komórkowi donoszą o ograniczonym popycie na to urządzenie, co skłania ich do obniżek cen.
Poniżej oczekiwań
Fakt, że premiera 5C nie spełniła oczekiwań Apple'a, nie musi być koniecznie złą wiadomością dla firmy, szczególnie jeżeli oznacza to, że konsumenci kupują więcej wersji droższego modelu iPhone'a 5S, który kosztuje ponad 100 dolarów. Apple zwiększył zamówienia produkcyjne dla iPhone'a 5S, twierdzi dwóch menedżerów z firmy produkcyjnej Hon Hai Precision Industry Co.
Pokazuje to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta