Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-sklepy może zalać fala niechcianych towarów

21 stycznia 2015 | Ciekawa ekonomia
e-klient często porzuca koszyk i zwraca towar
źródło: Rzeczpospolita
e-klient często porzuca koszyk i zwraca towar

Nieudane prezenty trafiały zwykle na serwisy aukcyjne. Teraz są zwracane.

Michał duszczyk

Nowelizacja ustawy o prawach konsumenta, która dała kupującym więcej czasu na zastanowienie się i ewentualne oddanie towaru do sklepu bez podania przyczyny (14 dni), może doprowadzić do fali zwrotów. Badania DPD wskazują, że to problem, którego obawia się niemal 30 proc. e-sprzedawców.

Skorzystają nieuczciwi

Według szacunków po zakończeniu świątecznego okresu sprzedaży do sklepów mogło wrócić ponad 30 mln prezentów. W związku z wejściem nowych przepisów 25 grudnia 2014 r., a więc już po zakończeniu świątecznej gorączki, spodziewano...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10045

Wydanie: 10045

Spis treści
Zamów abonament