Firmy muszą wiedzieć, który klient czego szuka w sieci
Zwykła strona internetowa sklepu, który zajmuje się sprzedażą detaliczną, to dziś za mało, aby biznes się rozwijał.
Ok. 20–25 proc. sprzedaży w Europie odbywa się już przez internet. Dlatego firmy powinny zacząć myśleć przyszłościowo, by utrzymać konkurencyjność i rentowność swojego biznesu przez kolejną dekadę – uważają eksperci międzynarodowej agencji Savills.
Z najnowszego raportu firmy „Megatrendy: co czeka europejską branżę handlu detalicznego?" wynika, że niemal 60 proc. użytkowników internetu w UE robi zakupy online.
Według szacunków w ciągu dziesięciu lat sprzedaż w sieci może sięgnąć 20–25 proc. ogółu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta