Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy muszą wiedzieć, który klient czego szuka w sieci

23 listopada 2015 | Dobra Firma
Niemal 60 proc. internautów w Unii robi zakupy online
źródło: 123RF
Niemal 60 proc. internautów w Unii robi zakupy online

Zwykła strona internetowa sklepu, który zajmuje się sprzedażą detaliczną, 
to dziś za mało, aby 
biznes się rozwijał.

Ok. 20–25 proc. sprzedaży w Europie odbywa się już przez internet. Dlatego firmy powinny zacząć myśleć przyszłościowo, by utrzymać konkurencyjność i rentowność swojego biznesu przez kolejną dekadę – uważają eksperci międzynarodowej agencji Savills.

Z najnowszego raportu firmy „Megatrendy: co czeka europejską branżę handlu detalicznego?" wynika, że niemal 60 proc. użytkowników internetu w UE robi zakupy online.

Według szacunków w ciągu dziesięciu lat sprzedaż w sieci może sięgnąć 20–25 proc. ogółu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10302

Wydanie: 10302

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament