Lider polskiego rynku
Sprzedaż ratalna ułatwia klientom indywidualnym dostęp do nowych samochodów.
robert przybylski
Od wielu lat liderem polskiego rynku pozostaje Škoda. Jednym z najważniejszych i najpopularniejszych modeli marki jest Octavia. Od początku produkcji w 1996 roku nabywcy na wszystkich rynkach zakupili 5 mln tych aut. 19 lat po debiucie to nadal najpopularniejszy model w naszym kraju. W 2012 r. marka wprowadziła trzecią generację Octavii, z atrakcyjnym, chwalonym przez nabywców wyposażeniem i stylistyką.
Na 36,1 tys. Škód zarejestrowanych w Polsce w pierwszych dziesięciu miesiącach tego roku niemal co trzecia to Octavia z wynikiem ponad 11,4 tys. W tej liczbie nabywcy indywidualni zarejestrowali ponad 2 tys. Octavii.
Dla porządku warto zauważyć, że nabywcy indywidualni kupili w tym samym okresie 101 tys. nowych aut osobowych, czyli 35 proc. spośród wszystkich zarejestrowanych.
Klienci lubią auta duże i wygodne
Klienci indywidualni, choć – jak wynika z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego – kupują mniejsze auta od nabywców flotowych, to jednak zwracają uwagę na przestronność wnętrza i jakość wyposażenia. – Nowa Octavia ma dużo miejsca na nogi i pojemny bagażnik – uważa Jan Andrzejewski z Warszawy. Bagażnik wersji sedan...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta