Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy pozbywają się telewizorów

30 grudnia 2015 | Ekonomia
Powody rezygnacji z płatnej telewizji
źródło: Rzeczpospolita
Powody rezygnacji z płatnej telewizji

W ponad 4 proc. polskich domów nie stoi już odbiornik TV. Ten odsetek systematycznie rośnie.

magdalena lemańska

Z końcem roku badająca telewizyjną oglądalność firma Nielsen Audience Measurement po raz kolejny aktualizowała tzw. uniwersy, czyli zmienne, przez które są ważone codzienne dane dotyczące oglądalności telewizyjnej. Z informacji, do jakich dotarła „Rzeczpospolita", wynika, że według najnowszych estymacji odsetek gospodarstw domowych, w których nie ma już telewizora, wzrósł w Polsce w 2015 r. z 3,8 proc. do 4,1 proc.

Biorąc pod uwagę, że wszystkich gospodarstw domowych jest w Polsce według Nielsena ponad 13,5 mln (i mieszka w nich 35,6 mln widzów), oznacza to, że ponad 550 tys. domów nie ma dostępu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10332

Wydanie: 10332

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament