Starbucks zapowiada ekspansję w Chinach
Amerykańska sieć kawiarni ma nadzieję, że Chiny staną się jej największym rynkiem, i ogłosiła ambitny plan rozwoju w Państwie Środka.
W ciągu najbliższych trzech lat, do 2019 r., Starbucks zamierza otworzyć w Chinach 1400 nowych placówek, rozbudowując swoją sieć w tym kraju aż o 70 proc. Starbucks prowadzi obecnie 2000 lokali w 100 miastach Państwa Środka. Pierwszą kawiarnię Starbucksa w Chinach kontynentalnych otwarto w Pekinie w 1999 r.
Tylko w tym roku przybyć ma aż 500 nowych kawiarni. „Jako drugi co do wielkości, a jednocześnie najszybciej rosnący rynek, Chiny stanowią dla nas najbardziej obiecującą i ekscytującą szansę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta