Polska to dla nas jeden z najbardziej interesujących rynków
JIM Samples | Byliśmy bardzo rozczarowani przegraną w konkursie na nowe kanały naziemnej telewizji, wciąż interesujemy się naziemną telewizją – mówi szef pionu międzynarodowego Scripps Networks Interactive, właściciela TVN.
Rz: Minął rok od ogłoszenia, że to Scripps Networks Interactive (SNI) kupi TVN. Jak przebiegł proces wykupu TVN? Wszystko było zgodne z oczekiwaniami czy po drodze czekały jakieś niespodzianki?
Trudno mi uwierzyć, że to już rok. Naprawdę szybko minął ten czas. Był fascynujący nie tylko ze względu na to, ile dowiedziałem się o polskiej kulturze i historii. Także cała branża przechodziła w tym czasie szybkie zmiany, nie tylko w Polsce, żeby nadążyć za zmianami zachowań widzów tradycyjnych kanałów, w tym tematycznych, a także rosnącą rolę naziemnej telewizji cyfrowej i projektów takich jak Player.pl. Od samego początku podkreślaliśmy, że bardzo podobał nam się sposób, w jaki TVN jest skonstruowany. To firma działająca kompleksowo: produkuje własne treści, które potem sprzedaje poprzez różne kanały dystrybucji. Na świecie nie ma wielu takich firm mediowych. Spora część pracy w minionym roku to praca wkładana w zrozumienie, jak tu wszystko działa i jak w najlepszy możliwy sposób możemy pomóc rozwijać te plany.
Wasza wstępna strategia dla TVN wymagała zmian w związku z przemianami na rynku czy też pasowała do tego, co tu zastaliście?
To bardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta