Zadowoleni z usług, ale nie medycznych
Polacy oceniający branże usługowe najlepsze zdanie mają o stacjach benzynowych. Najgorzej wypadają przychodnie medyczne, w tym prywatne.
piotr mazurkiewicz
Z usług korzystają wszyscy, ale ponieważ jest to branża niesłychanie zróżnicowana, rzadko oceniamy ją w sposób kompleksowy. Zadowolenie Polaków z usług postanowiła zbadać firma ARC Rynek i Opinia i generalne nasze opinie nie są entuzjastyczne. W pięciopunktowej skali najwyższe średnie oceny wypadły poniżej poziomu czterech.
Stacje liderem
– Widać, że Polacy nie są skłonni do wystawiania najwyższych ocen. Warto na pewno zwrócić uwagę na kilka obszarów. Jednym z nich jest kolej, która wprawdzie w rankingu ogólnym jest daleko w tyle, jednak wyraźnie widać, że respondenci dostrzegają tutaj poprawę jakości – mówi Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.
Ogółem najwyższe oceny zebrały jednak sieci stacji benzynowych. – To efekt zarówno nowoczesnej infrastruktury, jak i podejścia do klienta. Nawet przedstawiciele zagranicznych sieci z uznaniem wyrażają się o polskich placówkach – mówi Leszek Wieciech, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego.
Autorzy badania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta