Mobilność to nasz priorytet
Maria Campos Nie wystarcza już tylko zapewnienie bezpiecznego, łatwego i szybkiego codziennego korzystania z banku – mówi członkini zarządu Banku Millennium.
Rz: Kiedy bank będzie rozpoznawał twarz klienta?
Pracujemy nad tym (śmiech). Mówi pan o rzeczy poważnej, o korzystaniu z nowych technologii, zwłaszcza z osiągnięć biometrii, dla zapewnienia klientom większego bezpieczeństwa i wygody. Rozpoznawanie odcisków palców jest już powszechne, cyfryzacja banków oznacza jednak częstsze cyfrowe interakcje z klientem, wymagające nowych rozwiązań m.in. w zakresie bezpieczeństwa.
Czy jednak digitalizacja w bankach nie jest tworzeniem mało przydatnych „wodotrysków"?
W Banku Millennium nie tworzymy „innowacyjnych fajerwerków". W cyfryzacji chodzi o łączenie różnych technologii, by przekształcić łańcuch wartości – od pozyskania klienta po świadczenie usług. Chodzi o kreowanie większej wartości dla klientów za pośrednictwem takich cech produktów i technologii, które lepiej odpowiadają na ich potrzeby.
Jakie znaczenie mają dziś w bankach kanały cyfrowe?
Obserwujemy stały wzrost popularności rozwiązań internetowych i dynamiczny wzrost zainteresowania usługami mobilnymi – w Banku Millennium o 50 proc. proc. w ostatnich 12 miesiącach. Smartfony odgrywają kluczową rolę w naszym życiu i oczywiście przekłada się to też na korzystanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta