Chcemy inwestować więcej
Frans-Willem de Kloet Sektor telekomunikacyjny ma przed sobą wyzwania związane z ogromnym i rosnącym zapotrzebowaniem na coraz szybszy internet i globalną konkurencją – mówi prezes UPC Polska.
Rz: Z prognoz firmy doradczej PwC wynika, że dla tradycyjnych płatnych usług TV nie ma już szans wzrostu na polskim rynku. To, co możecie jeszcze zrobić, by rosnąć, to konsolidować rynek i oferować abonentom pakiety różnych usług z dostępem do internetu na czele. Ile inwestujecie w infrastrukturę i jak te wydatki będą rosły?
Rozwijanie naszej światłowodowej sieci, pozwalającej klientom na dostęp do najlepszego domowego Wi-Fi, to jeden z filarów naszej strategii i podstawa jakości i wyjątkowości naszej oferty cyfrowej rozrywki. To dlatego wysokość wydatków na inwestycje – zarówno globalnie, jak i w Polsce – sięga 30 proc. przychodów. I utrzymamy ten poziom w kolejnych latach. Uważam, że tacy dostawcy jak UPC, będą nadal odgrywać kluczową rolę na rynku. Klienci oczekują (i będą oczekiwać) swobodnego dostępu do ulubionych i najciekawszych treści, a my jesteśmy w stanie tę potrzebę spełnić najlepiej. Niezbędnym elementem do korzystania z usług OTT (serwisy wideo w sieci – red.) jest też ultraszybki internet. Tylko dzięki takiemu połączeniu nasi klienci będą mogli odbierać programy z najlepszą jakością dźwięku i obrazu.
Na konferencji Tech Summit Mike Fries, prezes Liberty Global (właściciela UPC), podkreślał, że firmom z waszego sektora...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta