Marka motorem sprzedaży
liderzy rynku | Choć przemysł odzieżowy w Polsce ma długie tradycje, to większość liderów sektora ma rodowód sięgający co najwyżej lat 90. Dzisiaj konsumenci mają inne oczekiwania, a polskie marki muszą walczyć o rynek z globalną konkurencją. Jednak w grupie największych firm branży rodzime przedsiębiorstwa mają mocną pozycję i nie odstają od rywali.
- Jacek Kujawa, wiceprezes LPP
Jacek Kujawa związany jest z liderem polskiego rynku odzieżowego od 13 lat, wcześniej w latach 1999–2004 pracował w grupie Wirtualna Polska jako z-ca dyrektora IT odpowiedzialny za wytwarzanie serwisów i rozwój technologiczny portalu. Absolwent Wydziału Informatyki na Politechnice Gdańskiej. W LPP zaczynał w 2004 r. jako dyrektor ds. IT, do zarządu firmy wszedł w 2009 r.
Jako wiceprezes odpowiada za nadzór obszaru administracyjnego spółki, logistykę, e-commerce oraz kwestie informatyczne. Do jego kluczowych zadań należała koordynacja projektu rozbudowy Centrum Dystrybucyjnego LPP w Pruszczu Gdańskim. Odpowiadał też za integrację systemów po przejęciu przez LPP kontroli nad spółką Artman....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta