Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marka motorem sprzedaży

18 października 2017 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
źródło: materiały prasowe
źródło: materiały prasowe

liderzy rynku | Choć przemysł odzieżowy w Polsce ma długie tradycje, to większość liderów sektora ma rodowód sięgający co najwyżej lat 90. Dzisiaj konsumenci mają inne oczekiwania, a polskie marki muszą walczyć o rynek z globalną konkurencją. Jednak w grupie największych firm branży rodzime przedsiębiorstwa mają mocną pozycję i nie odstają od rywali.

- Jacek Kujawa, wiceprezes LPP

Jacek Kujawa związany jest z liderem polskiego rynku odzieżowego od 13 lat, wcześniej w latach 1999–2004 pracował w grupie Wirtualna Polska jako z-ca dyrektora IT odpowiedzialny za wytwarzanie serwisów i rozwój technologiczny portalu. Absolwent Wydziału Informatyki na Politechnice Gdańskiej. W LPP zaczynał w 2004 r. jako dyrektor ds. IT, do zarządu firmy wszedł w 2009 r.

Jako wiceprezes odpowiada za nadzór obszaru administracyjnego spółki, logistykę, e-commerce oraz kwestie informatyczne. Do jego kluczowych zadań należała koordynacja projektu rozbudowy Centrum Dystrybucyjnego LPP w Pruszczu Gdańskim. Odpowiadał też za integrację systemów po przejęciu przez LPP kontroli nad spółką Artman....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10881

Wydanie: 10881

Spis treści
Zamów abonament