Telewizor do przeglądania Facebooka
Samsung szuka sposobu, by dotrzeć do pokolenia, które intensywnie konsumuje media społecznościowe.
Koreański gigant zaprezentował telewizor The Sero, który ma być domyślnie ustawiony pionowo, by lepiej sprawdzać się przy oglądaniu klipów wideo z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook czy TikTok, które na ekranach smartfonów oglądane są wertykalnie, a nie horyzontalnie.
The Sero w zamierzeniach Samsunga jest adresowany do milenialsów (i młodszego pokolenia), którzy intensywnie korzystają ze smartfonów, dzięki czemu są przyzwyczajeni do pionowego obrazu.
The Sero będzie mieć ekran QLED o przekątnej 43 cali i 4,1-kanałowy system audio o mocy 60 W. Producent nie ujawnił jeszcze rozdzielczości obrazu, ale można zakładać, że będzie to 4K, gdyż u Samsunga jest to już praktycznie standard. Urządzenie, które ma być na początek dostępne w Korei i kosztować ok. 6 tys. zł, sprawdzi się także przy przeglądaniu zdjęć i komentarzy. Jeżeli ktoś będzie chciał jednak obejrzeć np. „Grę o tron", to może bez problemu obrócić ekran do poziomu.