Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Technowieści

11 czerwca 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa
L’Oréal i Amazon łączą siły i sięgają po technologię AR i AI. Zakupy online wchodzą w nowy wymiar
źródło: materiały prasowe
L’Oréal i Amazon łączą siły i sięgają po technologię AR i AI. Zakupy online wchodzą w nowy wymiar

1 cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Aplikacje, które pozwalają cyfrowo wypróbować makijaż, nie są niczym nowym, ale L'Oréal ma nową wizję. Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, integruje ModiFace, zasilaną przez sztuczną inteligencję (AI) platformę rozszerzonej rzeczywistości (AR), którą przejął w ub.r., z katalogiem produktów Amazon. Klienci giganta e-commerce już mogą – przy wykorzystaniu kamery w smartfonie – przed zakupem testować online różne odcienie szminek czy cieni do oczu „na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11378

Wydanie: 11378

Spis treści
Zamów abonament