Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Za tę samą kwotę więcej razy

30 sierpnia 2019 | Ekonomia

Lojalność się opłaca. 
W przypadku firm, które zdecydują się na wysyłanie pracowników w podróże służbowe LOT-em, ma także konkretny wymiar finansowy. zofia malinowska

 

Aby lojalność się opłaciła, firma powinna zapisać się do programu LOT Dla Firm. Jak to zrobić? Trzeba wejść na stronę LOT Dla Firm, a w razie wątpliwości wysłać maila z pytaniami na adres lotdlafirm@lot.pl bądź zadzwonić pod numer 22 577 77 33.

– LOT Dla Firm to program lojalnościowy stworzony z myślą o małych i średnich polskich przedsiębiorstwach. Firma, która zapisze się do programu, otrzymuje na start 2000 Punktów Premiowych i ma możliwość naliczenia punktów za wszystkie rejsy, które firma zrealizowała z LOT-em do 6 miesięcy przed rejestracją – tłumaczy Magdalena Gniadek, kierownik...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11445

Wydanie: 11445

Spis treści

Reklama

Zamów abonament