Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czas ujawnić ukrytych mistrzów

26 listopada 2019 | Komentarze | Anita Błaszczak

Możemy się cieszyć, że zalewamy naszymi meblami niemal cały świat, ale czas w końcu zadbać o budowanie ich marki.

 

Ukryci mistrzowie – to pojęcie spopularyzowane przed laty przez prof. Hermanna Simona, eksperta ds. strategii i zarządzania, jak ulał pasuje do przedstawicieli polskiej branży meblarskiej. Nie dość, że zgodnie z definicją prof. Simona przeważają w niej średniej wielkości (jak na skalę Europy) firmy, które na swoim rynku odniosły spektakularne sukcesy, to wie o nich niewiele osób poza partnerami biznesowymi i specjalistami w danej branży. W kraju marki naszych czołowych producentów mebli – Forte, Kler, Szynaka Meble czy BRW – są dobrze znane, ale na świecie przypada im właśnie rola ukrytych mistrzów. Mistrzów – bo łącznie polskie firmy meblarskie są już w światowej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11518

Wydanie: 11518

Spis treści

Nieprzypisane

Zamów abonament