Biznes mnoży dobro
Dzisiejsze firmy zdają sobie sprawę z roli, jaką odgrywają w społeczeństwie, dlatego coraz więcej z nich angażuje się w działania na rzecz generowania zmiany społecznej. Innowacyjnym podejściem do społecznej odpowiedzialności biznesu wyróżnia się Bank BNP Paribas.
MATERIAŁ PARTNERA
Bank, za pośrednictwem założonej w 2006 roku Fundacji BNP Paribas, aktywnie inicjuje i uczestniczy w różnych inicjatywach społecznych, promując ideę mądrej filantropii i zaangażowania pracowników w działalność wolontariacką. Fundacja odgrywa kluczową rolę w budowaniu społecznie zaangażowanej kultury w firmie i realizuje zadania wynikające z odpowiedzialności społecznej banku – swojego fundatora.
Joanna Gajda-Wróblewska, prezeska zarządu Fundacji BNP Paribas i dyrektorka Biura Zaangażowania Społecznego Banku BNP Paribas, podkreśla, że społeczna odpowiedzialność jest integralną częścią strategii biznesowej banku. – Biznes się zmienia. Rośnie świadomość, że odpowiedzialne działanie firmy to także jej dobre działania. Dobre, czyli takie, dzięki którym pracownicy będą dumni z siebie i ze swojego miejsca pracy, a jednocześnie dumni i emocjonalnie związani z marką będą również jej klienci. Kluczem do sukcesu jest pozostawienie pracownikom wyboru, w jaki sposób i w jakim zakresie chcą pomagać oraz zapewnienie im odpowiednich narzędzi. Każdy pracownik banku ma możliwość skorzystania z 16 pełnopłatnych godzin rocznie na działania wolontariackie, co dodatkowo motywuje do zaangażowania w różnorodne inicjatywy społeczne – mówi Joanna Gajda-Wróblewska.
Bank angażuje się w działania prospołeczne i prośrodowiskowe, ale także aktywnie wspiera osoby z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta