Orlen bez marki PGNiG w biznesie wydobywczym
Płocki koncern zmienił niedawno nazwę PGNiG Upstream Norway na Orlen Upstream Norway. W tym duchu dokonywane są też zmiany w naszym kraju.
Przez dziesięciolecia Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, a także pochodzący od tej nazwy skrót PGNiG były jednoznacznie kojarzone nad Wisłą z wydobyciem ropy naftowej i gazu ziemnego. Dla niektórych były to nawet synonimy krajowych poszukiwań i wydobycia węglowodorów. Obecne władze Orlenu zdecydowały jednak, że logo PGNiG na trwałe zniknie z tego rynku. Co więcej, teraz to marka Orlen ma być znakiem rozpoznawczym w biznesie wydobywczym, mimo że do tej pory znaczyła tu znacznie mniej niż PGNiG. Dlaczego zdecydowano się na takie zmiany?
Pod jedną marką
„Integracje w przemyśle naftowym, w tym w segmencie wydobywczym, są naturalnymi procesami i nie są niczym wyjątkowym. Po przeprowadzonych już dwa lata temu połączeniach spółek Orlen z PGNiG i Grupą Lotos, zgodnie z aktualną polityką dotyczącą jednolitej identyfikacji, Orlen dąży do unifikacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta