Zapraszamy do reklamy
Odszkodowanie w wysokości 55 tys. rupii za zbyt długie reklamy podczas seansów filnowych musi wypłacać jednemu z widzów indyjska sieć kin.
Odszkodowanie w wysokości 55 tys. rupii za zbyt długie ciągi reklam podczas seansów filmowych musi wypłacić jednemu z widzów indyjska sieć kin.
– Dziś czas jest uważany za pieniądz, a czas każdego człowieka jest bardzo cenny. Od 25 do 30 minut to sporo czasu zmarnowanego na bezczynnie siedzenie w sali i oglądanie zbędnych reklam. Ludzie z zapełnionym kalendarzem nie mają czasu do stracenia – argumentował sąd w Bangalur na południu Indii, który wydał właśnie orzeczenie w tej sprawie.
Mowa o pozwie skierowanym przeciwko sieci multipleksów PVR Inox przez jednego z widzów. Argumentował on, że ze względu na 25-minutowy ciąg reklam wyszedł z seansu znaczni później niż planował i w konsekwencji nie uczestniczył w zaplanowanych na później spotkaniach. Sieć kin nie zgodziła się z tymi zarzutami twierdząc, że prawo zobowiązuje je do publikacji informacji użyteczności publicznej. Ostatecznie jednak sąd przyznał mężczyźnie odszkodowanie za zmarnowanie czasu i cierpienia psychiczne.